Gode råd

Vi har samlet en række af de erfaringer vi har gjort gennem de sidste 21 år i branchen i en række råd som man kan bruge eller lade være.

Keep it simple

Ja det er efterhånden en rimelig slidt vending, men der er noget om snakken.

Tænk over hvad der er det vigtige i budskabet, hvad enten det er arbejdstøjet, kuglepennen, tasken eller andet.

Detaljer som adresser, telefonnumre ( og for et årti eller to siden : telefax ) har aldrig gjort ret meget godt fx en jakke eller en T-shirt. Hvornår har du fx selv noteret et telefonnummer der stod på en mand ?

Vi anbefaler på tøj at barbere informationerne ind til firmanavn/logo og webadresse.


Nyt logo?

Skal firmaet have designet et nyt logo ( eller bare det første logo ) så sørg for at gøre det ordentligt fra starten af. Få det lavet i rigtigt vektorgrafik i fx Illustrator. 

Sørg for at lave versioner der passer til både lys og mørk baggrund samt en version der dur til at lave i et-farvet tryk hvis det skulle blive aktuelt. Klubsponsorater indeholder ofte tryk i en enkelt farve.

Vi kan naturligvis sagtens hjælpe med at lave dit logo et-farvet hvis du ikke har det i forvejen.